endless love

Flower Clip Art Heart Clip Art Daisypath Anniversary tickers Heart Clip Art Flower Clip Art

Friday 4 May 2012

HATIku...

hari ni....hmmmm sunyinye rasa...walaupun suara di tV x henti bunyi begelak ketawa...aku

pandang suamiku yg sedang baring di sofa sambil layan 'super spontan'..tapi...hati aku 

sayu...sunyi...sepi...bila teringatkan gelak ketawa adik2 aku...rindu menyapa diri...mata mula 

terasa panas..hati menjadi sebak...dah...cukup lah jgn nangeh lagi...org cakap...kalau kita ngah

 rindukan seseorang,maknanya orang tu pun sedang rindukan kita...tapi ada ke perasaan tu 

kat dorang pada aku?...


Ya Allah...jgn kau ambil nikmat ini terlalu lama dariku Ya Allah...aku terlalu rindukannya.... aku 

ingin bersama mereka...kau bukakanlah hati mereka untuk menerimaku Ya Allah aku mohon

 padamu....

makin ingin aku lupakan..tapi semakin kerap pulak bermain di ingatanku..malah makin 

dekat..makin menyakitkan....bila aku tengok kenangan dorang masa pgi bcuti baru2 

ni....aahhh 

tersentuhnya rasa hati....mula terdetik di hati kecilku...ada tak dorang ingatkan aku yg jauh d 

tempat orang ni?ada lagi tak ruang untukku menyertai kegembiraan dorang?..mungkin tu 

hanya anganku...tak pe lah dpt tgok gambar dorang sedang gembira..aku pun turut tumpang 

gembira...

walaupun aku sedih mengenangkan apa yg dah terjadi...tapi aku bersyukur kerana masih ada 

yang sudi tuk aku menumpang kasih..untuk aku mengubat rinduku pd mereka...terima kasih 

sayang....k.tun sayangg kamoo semua...selalu ada tuk teman kak tun...wlupun hanya baca apa

 yg di coretkan tapi kamu2 dapat mengerti apa yg kak tun rasakan saat ni...terima kasih....


aku sgt bersyukur kerana Allah berikan aku seorang suami yg sgt cintakan aku,sayangkan

 aku...sgt memahami aku dan sangat  penyabar dengan karenahku...bila bangun pagi...aku 

mimpikan sesuatu yg aku rindui aku terus cerita walaupun aku tau dia masih mengantuk tapi

 dia tetap tunggu dan dengar apa yang aku nak cerita...bila aku menangih..dia datang untuk 

memujuk...bila aku gembira dia lagi bertambah2 gembira sebab kalau boleh dia tak nak aku 

 sedih walau sedikit pun apatah lagi bila mengalirkan air mata...

kini....hanya pada suamiku tempat tuk aku meluahkan segalanya selain yang Maha

 Esa...hanya pada suamiku tempatku mengadu suka duka....bilaku teringat saat kecilku 

dulu..bila teringat semua kenangan2ku..walaupun suamiku kekadang sibuk..tapi dia masih 

meluangkan waktu tuk dengar kekadang tu hanya cerita yang sama ku ulangi tapi dia tetap 

sabar mendengar...terima kasih sayang...moga Allah panjangkan usia kita tuk terus sama2 

mengharungi kehidupan ini...moga Allah sentiasa selitkan kasih sayang antara kita walau 

dalam apa ujianNya untuk kita hingga akhir hayatku dan hayatmu....amin...

2 comments: